Як ми допомагаємо дітям

Заняття з корекційним педагогом

Корекційний вплив, що призводить до інтелектуального та особистісного розвитку дитини.

Заняття із запуску та розвитку мови

Запуск мови у дітей, що не говорять, розвиток фразової мови.

Адаптивна дитяча фізкультура та сенсорномоторна корекція

Комплекс фізичних вправ для дітей з проблемами моторного розвитку, відбувається стимуляція роботи органів чуття та розвитку сенсорних систем.

Нейропсихологічна корекція

Індивідуально підібраний комплекс вправ, виконання яких стимулює певні зони мозку, що відповідають за активацію психічних функцій.
Коррекционный центр для детей с аутизмом

Логоритміка

Метод розвитку слухового сприйняття, уваги, розумової діяльності сприяє поліпшенню координації рухів та імітації у дітей з РАС.

Арт-терапія

Психотерапевтична допомога, мета якої – покращення психоемоційного стану, зниження агресивності та розслаблення (включає піскову терапію та казкотерапію).

Каністерапія

Особлива реабілітаційна взаємодія дітей із спеціально навченими собаками.

ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ

Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію

Переваги нашої роботи

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Інтегрований підхід

- для досягнення максимального результату ми використовуємо найефективніші та перевірені методи корекції.

Висококваліфіковані спеціалісти

– з Вашою дитиною працюють добре навчені та підготовлені фахівці.

Широкий профіль спеціалізації

– надаємо кваліфіковану допомогу дітям з РАС, ЗПР, ОНР, СДВГ.

Індивідуальна стратегія корекції

– кожній дитині розробляється індивідуальний план корекційної роботи на основі діагностики.

Дистанційний супровід та навчання батьків

– уможливлює навчання особливої дитини в домашніх умовах.

Інформаційна та психологічна підтримка батьків

– Ви отримуєте інформацію про особливості виховання, спілкування з дитиною, а також психологічну допомогу в кризові періоди.

Результати нашої роботи

Вова, 3 роки. Час роботи – 1 рік
Image

Дитина до корекції:

  • Відсутня мова.

  • Проблемна поведінка (досягнення бажаного шляхом істерик).
  • Не співпрацює з дорослим.

  • Пізнавальна активність на низькому рівні.

Image

Дитина після корекції:

  • З'явилася фразова мова.

  • Своє бажання озвучує вербально.
  • Слухає вказівки дорослого, співпрацює.

  • Сформувалася навчальна поведінка.

  • Пішов у звичайний сад.

Відгуки батьків

Коррекционный центр для детей с аутизмом

ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ

Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Дитячий корекційний центр для аутистів та інших дітей із особливостями розвитку.

Якщо ви батько особливої ​​дитини, то швидше за все ви вже думали, де вам можуть надати послуги корекційного спрямування. Можливо, до вас приходить фахівець додому, або ви приїжджаєте до фахівця, і заняття відбуваються в домашніх умовах. Такі варіанти мають низку переваг. При цьому існує кілька мінусів такого підходу. Зазвичай, такий фахівець працює в одному напрямку. Це може бути логопед, корекційний педагог чи реабілітолог. Що важливо, для максимально результативної роботи необхідний інтегральний підхід, це означає, що для корекції використовують кілька методів і методик.
 

Корекційний центр - це місце, де ви і ваша дитина можете отримати якісну комплексну допомогу. Підібрати таку установу – дуже важливе завдання для батьків. Корекційні центри можуть надавати широкий спектр послуг або спеціалізуватися на одній проблематиці.

Дитячий психологічний центр допомоги дітям з аутизмом.

Діти з розладом аутистичного спектру мають порушення, які зачіпають багато сфер. Це мозкові дисфункції та несформованості окремих структур, як результат проблеми розвитку психічних процесів та навченості, порушення сенсорних систем, що виявляються у стереотипних діях, проблемна поведінка та труднощі у соціалізації. Тому для дитини з аутизмом необхідні заняття з нейропсихологом, ерготерапевтом, корекційним психологом, логопедом та арт-терапевтом. Внаслідок комплексної роботи відбувається всебічний розвиток дитини. Важливо, щоб фахівці знайшли підхід до вашої дитини, дали можливість звикнути до нового середовища та ситуації. Не поспішали його відкоригувати. Ви, як батько, пам'ятаєте, що, приходячи до центру для аутистів, дитина повинна пройти адаптаційний період. Включати в заняття потрібно поступово, таким чином дитина звикає до нового місця, людей, запахів та вимог, відчуває менше стресу.

Знайти центр для аутистів у Києві не складно, важче батькам невеликих міст та інших населених пунктів. Але тут є вихід. Зараз можна пройти онлайн навчання для батьків дитини аутиста та займатися самостійно. Або проходити дистанційну допомогу, спілкуючись із психологом онлайн, батьки отримують завдання, які вони виконують з дитиною, обговорюють та розбирають проблемні ситуації, вибудовують план корекційних дій.

Дитячий центр розвитку мови.

Центр розвитку мовлення має логопедичний напрямок. Основна специфіка роботи - це запуск мови у дітей, що не говорять, розвиток фразової мови, навчання способам альтернативної комунікації. У таких центрах працюють з дітьми, які мають аутизм, загальне порушення мови, моторну або сенсорну алалію або дизартрію. Причинами патології промови можуть бути різні фактори, такі як травми голови, захворювання у перші роки життя, перенесені інфекції, несприятливі соціально-побутові умови. З цього випливає, що і в центрах розвитку мовлення корекційне втручання має здійснюватися комплексно.

Що важливо пам'ятати батькам, які шукають дитячий центр розвитку для своєї особливої ​​дитини:
  • кількість занять повинна бути мінімум два або три рази на тиждень. Чим вище інтенсивність занять, тим швидше настане результат;
  • не чекайте, що результат ви побачите відразу після першого заняття. У деяких дітей він і справді відразу помітний. Але здебільшого слід чекати кілька занять. Або результат може бути хвилеподібним. Місяць або дві мінімальні зміни, а потім настає різкий стрибок розвитку;
  • обов'язково виконуйте вказівки або домашні завдання спеціаліста. Прислухайтеся до порад і готуйте себе до того, що крім центру потрібно працювати з особливою дитиною та вдома. І в такому разі успіх роботи збільшується у рази.