Як ми допомагаємо дітям

Нейропсихологічна діагностика

Необхідна для розуміння актуального рівня розвитку дитини та формування плану корекційного втручання.

Нейропсихологічна корекція

Індивідуально підібраний комплекс вправ, які стимулюють певні зони мозку, що відповідають за активацію психічних функцій.

Сенсорномоторна корекція

Вплив на сенсорну та моторну сфери, що впливає на підвищення результатів у навчанні та покращення координації рухів.
Коррекционный центр для детей с аутизмом

ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ

Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію

Переваги нашої роботи

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Інтегрований підхід

- для досягнення максимального результату ми використовуємо найефективніші та перевірені методи корекції.

Висококваліфіковані спеціалісти

– з Вашою дитиною працюють добре навчені та підготовлені фахівці.

Широкий профіль спеціалізації

– надаємо кваліфіковану допомогу дітям з РАС, ЗПР, ОНР, СДВГ.

Індивідуальна стратегія корекції

– кожній дитині розробляється індивідуальний план корекційної роботи на основі діагностики.

Дистанційний супровід та навчання батьків

– уможливлює навчання особливої дитини в домашніх умовах.

Інформаційна та психологічна підтримка батьків

– Ви отримуєте інформацію про особливості виховання, спілкування з дитиною, а також психологічну допомогу в кризові періоди.

Результати нашої роботи

Мая, 7 років. Час роботи – 3 місяці.
Image

Дитина до корекції:

  • Афективні реакції під час занять (крики, втікання, відмова займатися).

  • Імпульсивність.
  • Сенсорний пошук (необхідність все чіпати, кидати, забирати).

  • Незграбність.

Image

Дитина після корекції:

  • Слід структурі заняття, мінімізувалися афективні реакції.

  • Стала спокійніше, підвищився рівень самоконтролю.
  • Поліпшилися результати навчання.

  • Частіше використовує мову, збільшився словниковий запас.

  • Поліпшилася координація рухів.

Відгуки батьків

Коррекционный центр для детей с аутизмом

ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ

Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Хто такий дитячий нейропсихолог та що таке нейропсихологічна корекція.

Перш ніж ми почнемо розбиратися хто такий нейропсихолог і навіщо він потрібен дитині, давайте проясним що являє собою нейропсихологія. Її можна пояснити як науку, що займається вивченням мозкової організації психічної діяльності. Інакше кажучи, як мислення, пам'ять, уяву, мова зумовлена ​​роботою мозку. І що важливо, саме нейропсихологічна діагностика дозволяє визначити, розвиток яких психічних процесів порушено. І на основі діагностики формується програма нейрокорекції. Ця програма – комплекс спеціальних вправ, виконання яких стимулює роботу окремих структур та роботу мозку загалом. Нейропсихологічна корекція, власне, проводиться нейропсихологом. Це фахівець, який проводить діагностику, підбирає програму та здійснює її з дитиною. Займаючись нейрокорекцією, у дитини створюється той фундамент, на якому можна будувати подальше навчання. Можна багато разів повторювати той самий матеріал або говорити, щоб дитина старалася краще, але без правильної роботи мозку, це буде важко досягти.

Нейропсихологічні заняття із дітьми.

Існує думка, що нейропсихологічні заняття потрібні виключно дітям з розладами розвитку. Це не зовсім вірно. Нейропсихологічна корекція буде корисною для всіх дітей. Звичайно, є категорії дітей, яким вона просто потрібна. Заняття з дитячим нейропсихологом дозволяють покращити мозкову діяльність, а це, у свою чергу, призводить до покращення навчання.
У яких випадках потрібен дитячий нейропсихолог:
  • якщо дитині поставили діагноз аутизм, алалія, дисграфія, дислексія, СДВГ;
  • зазнає труднощів у оволодінні мовою, говорить мляво;
  • погано координує свої дії, йому важко орієнтуватися в просторі, незграбний, часто вдаряється про щось, часто упускає предмети, часто падає;
  • часто втомлюється, млявий, не може зосередитися на виконанні завдання, важко спланувати свою діяльність;
  • проблеми з навчанням, важко навчити читати та писати.
Якщо ви побачили, що у вашої дитини є один з вищеперелічених проявів, то краще звернутися до нейропсихолога. Оскільки проблема не піде з часом. І незграбність чотирирічного малюка у шкільному віці виявлятиметься труднощами у навчанні.

Заняття із сенсорної інтеграції.

За останні кілька років сенсорна інтеграція стала дуже популярна. І це ефективний метод корекції для дітей, у яких спостерігаються порушення розвитку сенсорних систем. А таких дітей дуже багато. Існує безліч причин цих дисфункцій. Усі їх можна звести до періоду вагітності та раннього розвитку. Перенесені захворювання під час вагітності, роди через кесарів розтин, відділення від матері відразу після народження, нестача тактильних дотиків матері, збіднене стимулами середовище розвитку тощо. Через певні обставини, у дитини може бути гіпер- або гіпочутливість до певних сенсорних стимулів. Дисфункції можуть виявлятися у вестибулярній, пропріоцептивній, тактильній, зоровій, слуховій, нюховій та смаковій системі. Такі порушення виявляються у поведінці дитини. Завдання спеціаліста скласти сенсорний профіль, визначити специфіку дисфункцій та підібрати необхідні вправи.

Отже, щоб ви не заплуталися, поділяємо ці поняття. Об'єктом нейропсихологічної корекції є мозкові процеси, а сенсорної інтеграції – сенсорні системи. Вони дуже схожі та перегукуються. Часто в рамках роботи з нейропсихологом, з дитиною проводять заняття з сенсорної інтеграції.