Як ми допомагаємо дітям
Нейропсихологічна діагностика
Нейропсихологічна корекція
Сенсорномоторна корекція
ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ
Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію
Переваги нашої роботи
Інтегрований підхід
Висококваліфіковані спеціалісти
Широкий профіль спеціалізації
Індивідуальна стратегія корекції
Дистанційний супровід та навчання батьків
Інформаційна та психологічна підтримка батьків
Результати нашої роботи
Мая, 7 років. Час роботи – 3 місяці.
Дитина до корекції:
-
Афективні реакції під час занять (крики, втікання, відмова займатися).
- Імпульсивність.
-
Сенсорний пошук (необхідність все чіпати, кидати, забирати).
-
Незграбність.
Дитина після корекції:
-
Слід структурі заняття, мінімізувалися афективні реакції.
- Стала спокійніше, підвищився рівень самоконтролю.
-
Поліпшилися результати навчання.
-
Частіше використовує мову, збільшився словниковий запас.
-
Поліпшилася координація рухів.
Відгуки батьків
ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ
Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію
Хто такий дитячий нейропсихолог та що таке нейропсихологічна корекція.
Нейропсихологічні заняття із дітьми.
- якщо дитині поставили діагноз аутизм, алалія, дисграфія, дислексія, СДВГ;
- зазнає труднощів у оволодінні мовою, говорить мляво;
- погано координує свої дії, йому важко орієнтуватися в просторі, незграбний, часто вдаряється про щось, часто упускає предмети, часто падає;
- часто втомлюється, млявий, не може зосередитися на виконанні завдання, важко спланувати свою діяльність;
- проблеми з навчанням, важко навчити читати та писати.
Заняття із сенсорної інтеграції.
За останні кілька років сенсорна інтеграція стала дуже популярна. І це ефективний метод корекції для дітей, у яких спостерігаються порушення розвитку сенсорних систем. А таких дітей дуже багато. Існує безліч причин цих дисфункцій. Усі їх можна звести до періоду вагітності та раннього розвитку. Перенесені захворювання під час вагітності, роди через кесарів розтин, відділення від матері відразу після народження, нестача тактильних дотиків матері, збіднене стимулами середовище розвитку тощо. Через певні обставини, у дитини може бути гіпер- або гіпочутливість до певних сенсорних стимулів. Дисфункції можуть виявлятися у вестибулярній, пропріоцептивній, тактильній, зоровій, слуховій, нюховій та смаковій системі. Такі порушення виявляються у поведінці дитини. Завдання спеціаліста скласти сенсорний профіль, визначити специфіку дисфункцій та підібрати необхідні вправи.
Отже, щоб ви не заплуталися, поділяємо ці поняття. Об'єктом нейропсихологічної корекції є мозкові процеси, а сенсорної інтеграції – сенсорні системи. Вони дуже схожі та перегукуються. Часто в рамках роботи з нейропсихологом, з дитиною проводять заняття з сенсорної інтеграції.