Як ми допомагаємо дітям

Поведінкова терапія АВА

Корекція небажаних форм поведінки, які заважають навчальній діяльності та взаємодії з іншими дітьми і дорослими.

Ігрова терапія

Найбільш природний метод розвитку дитини, завдяки якому формуються і розвиваються пізнавальна активність, соціальна поведінка і вміння спілкуватися.

Заняття з корекційним педагогом

Під час яких закріплюється навчальна поведінка, що робить можливим розвиток інтелекту, мотивації вчитися і слідувати встановленим правилам, формуються знання, вміння та навички.
Коррекционный центр для детей с аутизмом

Навчання за методом TEACH

Структурність заняття дозволяє виробити максимальну самостійність виконання завдань, включає розумову активність, стимулює дитину планувати і виконувати свої дії.

Сенсорномоторна корекція

Стимуляція роботи органів почуттів і розвитку сенсорних систем з метою більш успішного навчання дитини.

Нейропсихологічна корекція

Індивідуально підібраний комплекс вправ, виконання яких стимулює певні зони мозку, які відповідають за активацію психічних функцій.

ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО СПЕЦІАЛІСТА

Якщо у Вас є запитання, запишіться на консультацію

Переваги занять в нашому центрі

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Інтегрований підхід

- для досягнення максимального результату ми використовуємо найефективніші і перевірені методи корекції.

Висококваліфіковані фахівці

– з Вашою дитиною працюють добре навчені і підготовлені фахівці.

Широкий профіль спеціалізації

– надаємо кваліфіковану допомогу діткам з РАС, ЗПР, ОНР, СДУГ.

Індивідуальна стратегія корекції

– кожній дитині розробляється індивідуальний план корекційної роботи на основі діагностики.

Дистанційний супровід і навчання батьків

– робить можливим навчання особливої дитини в домашніх умовах.

Інформативна і психологічна підтримка батьків

– Ви отримуєте інформацію про особливості виховання, спілкування з дитиною, і психологічну допомогу в кризові періоди.

Результати нашої роботи

Ліля, 4.5 роки. Час роботи - 4 місяці.
Image

Дитина до корекції:

  • ехолалія і завчена мова (спілкувалася фразами з мультфільмів і вивченими фразами і словами батьків).

  • Повна відмова займатися.
  • Часті спалахи агресії.

  • Небажання комунікувати з однолітками.

Image

Дитина після корекції:

  • Дівчинка ініціює і підтримує комунікацію, будує фрази самостійно.

  • Сформувалася внутрішня мотивація вчитися, показала відмінні результати інтелектуальної діяльності.
  • З'явилися перші друзі в центрі і в садку.

  • Розповідає вірші в саду.

  • Краще контролює свої емоційні реакції.

Відгуки батьків

Коррекционный центр для детей с аутизмом

ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО СПЕЦІАЛІСТА

Якщо у Вас є запитання, запишіться на консультацію

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Корекційні заняття з дітьми аутистами.

«Ваша дитина аутист» - цю фразу бояться почути всі батьки, які помітили, що їх дитина розвивається не так як всі. Але що ж це за термін? В першу чергу ви повинні розуміти, що аутизм - це не захворювання і воно не лікується, це розлад загального розвитку дитини, який характеризується відхиленнями в сферах соціальних відносин, спілкування і поведінки. Аутизм коригується, це означає, що заняття психолога з дітьми аутистами спрямовані на поліпшення інтелектуальної діяльності, розвиток психічних процесів, формування навичок соціальної взаємодії, адаптивних форм поведінки, розвиток мовлення і комунікації. Діагноз так і залишиться, але в результаті корекції в майбутньому дитина зможе функціонувати як самостійна особистість.

Корекційна робота з дітьми з особливими потребами.

У міжнародній класифікації хвороб (МКБ-11) і діагностичному та статистичному керівництві по психічних розладів (DSM-V) термін «аутизм», як позначення конкретного розладу зі стійким комплексом симптоматики не використовується. Зараз аутизм - це група розладів аутичного спектру з різною симптоматикою. Відповідно не існує єдино правильного методу корекції.

Заняття з розвитку мовлення.

Розглянемо основні підходи корекції аутизму.
  • АВА - прикладний аналіз поведінки, основна суть - формування прийнятної поведінки і корекція деструктивної. На заняттях з дитиною психолог оперує стимулами таким чином, щоб викликати бажану реакцію, після чого позитивно підкріплює поведінку дитини. В результаті формуються і закріплюються адаптивні патерни поведінки.
  • TEACCH - підхід структурованого навчання дітей з особливостями розвитку. Основна ідея даного підходу полягає в максимальній організації простору таким чином, щоб дитина могла самостійно здійснювати свою діяльність з використанням візуальних підказок.
  • DIR Floortime - ігрова терапія, яка максимально природно для дитини розвиває комунікацію, емоційну сферу, уяву і співпрацю.
  • Нейрокоррекція - являє собою комплекс вправ, підібраний на основі нейропсихологічної діагностики, виконання якого розвиває ті області мозку, які відповідають за виконання психічних процесів, таких як відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, мова і т.д. Виконання таких вправ сприяє поліпшенню мозкової діяльності в цілому, що призводить до поліпшення психічної діяльності.

Крім перерахованих вище підходів, існує безліч інших методів, які використовуються для корекційних занять з дітьми аутистами. Заняття запуску і розвитку мовлення проводяться логопедом-дефектологом. Позитивний вплив на емоційну сферу, уяву і розвиток творчого потенціалу дитини надають арт-терапія, пісочна терапія і музично-ритмічні корекційно-розвивальні заняття. Вправи для сенсорної інтеграції сприяють розвитку сенсорних систем (тактильної, вестибулярної, пропріоцептивної). Це дозволяє зменшити тілесний дискомфорт дитини і зосередиться на формуванні навичок і придбанні знань.

Робота психолога з дітьми з особливими потребами може проходити як у формі індивідуальних занять, так і в груповій формі.

Отже, щоб розібратися з усім розмаїттям підходів і методів, вам потрібна консультація фахівця по аутизму. Психолог проводить психологічну діагностику дитини, на основі якої і формує програму корекційного впливу. Ви, як батько, візьміть собі на замітку, тільки один метод не дасть бажаного результату. Програма повинна бути комплексною і включати в себе всі необхідні методи корекції. Тільки в такому випадку можна очікувати на результат.