Як ми допомагаємо дітям
Поведінкова терапія АВА
Ігрова терапія
Заняття з корекційним педагогом

Навчання за методом TEACH
Сенсорномоторна корекція
Нейропсихологічна корекція
ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО СПЕЦІАЛІСТА
Якщо у Вас є запитання, запишіться на консультацію
Переваги занять в нашому центрі

Інтегрований підхід
Висококваліфіковані фахівці
Широкий профіль спеціалізації
Індивідуальна стратегія корекції
Дистанційний супровід і навчання батьків
Інформативна і психологічна підтримка батьків
Результати нашої роботи
Ліля, 4.5 роки. Час роботи - 4 місяці.

Дитина до корекції:
-
ехолалія і завчена мова (спілкувалася фразами з мультфільмів і вивченими фразами і словами батьків).
- Повна відмова займатися.
-
Часті спалахи агресії.
-
Небажання комунікувати з однолітками.

Дитина після корекції:
-
Дівчинка ініціює і підтримує комунікацію, будує фрази самостійно.
- Сформувалася внутрішня мотивація вчитися, показала відмінні результати інтелектуальної діяльності.
-
З'явилися перші друзі в центрі і в садку.
-
Розповідає вірші в саду.
-
Краще контролює свої емоційні реакції.
Відгуки батьків

ЗАПИСАТИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО СПЕЦІАЛІСТА
Якщо у Вас є запитання, запишіться на консультацію

Корекційні заняття з дітьми аутистами.
Корекційна робота з дітьми з особливими потребами.
Заняття з розвитку мовлення.
- АВА - прикладний аналіз поведінки, основна суть - формування прийнятної поведінки і корекція деструктивної. На заняттях з дитиною психолог оперує стимулами таким чином, щоб викликати бажану реакцію, після чого позитивно підкріплює поведінку дитини. В результаті формуються і закріплюються адаптивні патерни поведінки.
- TEACCH - підхід структурованого навчання дітей з особливостями розвитку. Основна ідея даного підходу полягає в максимальній організації простору таким чином, щоб дитина могла самостійно здійснювати свою діяльність з використанням візуальних підказок.
- DIR Floortime - ігрова терапія, яка максимально природно для дитини розвиває комунікацію, емоційну сферу, уяву і співпрацю.
- Нейрокоррекція - являє собою комплекс вправ, підібраний на основі нейропсихологічної діагностики, виконання якого розвиває ті області мозку, які відповідають за виконання психічних процесів, таких як відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, мова і т.д. Виконання таких вправ сприяє поліпшенню мозкової діяльності в цілому, що призводить до поліпшення психічної діяльності.
Крім перерахованих вище підходів, існує безліч інших методів, які використовуються для корекційних занять з дітьми аутистами. Заняття запуску і розвитку мовлення проводяться логопедом-дефектологом. Позитивний вплив на емоційну сферу, уяву і розвиток творчого потенціалу дитини надають арт-терапія, пісочна терапія і музично-ритмічні корекційно-розвивальні заняття. Вправи для сенсорної інтеграції сприяють розвитку сенсорних систем (тактильної, вестибулярної, пропріоцептивної). Це дозволяє зменшити тілесний дискомфорт дитини і зосередиться на формуванні навичок і придбанні знань.
Робота психолога з дітьми з особливими потребами може проходити як у формі індивідуальних занять, так і в груповій формі.
Отже, щоб розібратися з усім розмаїттям підходів і методів, вам потрібна консультація фахівця по аутизму. Психолог проводить психологічну діагностику дитини, на основі якої і формує програму корекційного впливу. Ви, як батько, візьміть собі на замітку, тільки один метод не дасть бажаного результату. Програма повинна бути комплексною і включати в себе всі необхідні методи корекції. Тільки в такому випадку можна очікувати на результат.