Стратегії запуску та розвитку мови
Логопедична діагностика
Логопедична гра
Заняття з дефектологом
Творчі заняття
Формування навичок комунікації
Навчання читанню та письму
ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ
Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію
Переваги нашої роботи
Інтегрований підхід
Висококваліфіковані спеціалісти
Широкий профіль спеціалізації
Індивідуальна стратегія корекції
Дистанційний супровід та навчання батьків
Інформаційна та психологічна підтримка батьків
Результати нашої роботи
Діма, 2.5 роки. Час роботи – 2 місяці.
Дитина до корекції:
-
Нерозмовний.
-
Польова поведінка (не взаємодіє з іграшками за їх функціональним призначенням).
-
Не реагує на взаємодію з дорослими.
Дитина після корекції:
-
Вимовляє короткі слова і повторює за дорослими.
- Виявляє інтерес до іграшок.
-
Виконує інструкції дорослого (дай, покажи, знайди…)
Відгуки батьків
ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ
Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію
Затримка мови у дитини, заняття для розвитку мови.
Важливо розуміти, що розвиток мови у дитини починається ще з перших місяців життя і проходить кілька етапів:
- Довербальний - спочатку з'являється гуління, дитина вимовляє різні звуки. Потім починається белькіт у формі звукосполучень. Після дитини намагається повторювати за дорослими, з'являються абриси слів та перші слова;
- вербальний – дитина вимовляє окремі слова, з'являються «бурмотання для себе», починає будувати речення;
- інтронізація мови - зовнішня мова переходить у внутрішню. Дитина починає мислити словами.
Батьки повинні звертати увагу на розвиток промови на ранніх етапах, чи є гуляння і лепет, чи відгукується на звернення, намагається вступити з дорослим у комунікацію. Якщо один із етапів випадає, вже в ранньому віці зверніться до фахівця.
Дитина не розмовляє? Логопедичні заняття для дітей віком від 2 років.
Основні типи порушення мови у дітей:
- порушення експресивної мови - дитина розуміє звернену мову, але сама сказати не може;
- порушення імприсивного мовлення - проблема сприйняття та розуміння мови.
Окремо можна виділити порушення мови при аутизмі. Бувають випадки, коли збережено імприсивне та експресивне мовлення, а дитина не говорить. Тоді ми можемо говорити про вербальний негативізм. Особливість при аутизмі, коли дитина не хоче говорити, а бажане може досягти невербально, часто це виявляється у деструктивній поведінці.
Заняття для розвитку мовлення.
Щоб правильно підібрати заняття з розвитку для дитини необхідно пройти діагностику. Фахівець визначає причину патології, роботу яких органічних структур порушено. І підбирає заняття, спрямовані на розвиток мови. Щоб дитина заговорила, необхідно проводити логопедичні заняття з дітьми, можна починати з 1,5 років, нейрокорекційні, щоб розвивалися мозкові відділи, які відповідають за мовлення та корекційні з педагогом. Такі послуги ви зможете отримати у корекційному центрі чи центрі розвитку мови.
Як навчити говорити аутиста.
Самостійно це дуже важко. Батькам необхідно самостійно шукати інформацію, джерела та рекомендації. При аутизмі порушено не лише мовлення, а й інші компоненти психічної діяльності, які потребують корекції.
Що потрібно робити, щоб допомогти немовлячій дитині заговорити?
- Розмовляйте з ним частіше, ставте питання, створюйте ситуації, де йому треба буде щось сказати.
- Почніть зі звуків та простих слів.
- Грайте з дитиною, називайте з нею все, що можна назвати, потім дайте можливість їй сказати самостійно.
- Танцюйте разом з дитиною, співайте пісеньки і розповідайте віршики. Робіть разом з дитиною, просіть, щоб вона повторювала за вами рухи, а потім і слова.
- Створюйте ситуації, де дитина буде виконувати ваші прохання (дай, поклади, кинь, збери).
Вірте у вашу дитину, любите її і дайте їй зрозуміти наскільки вона цінна для вас. І все у вас вийде.