Стратегії запуску та розвитку мови
Логопедична діагностика
Логопедична гра
Заняття з дефектологом
![Коррекционный центр для детей с аутизмом](/images/001.jpg)
Творчі заняття
Формування навичок комунікації
Навчання читанню та письму
ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ
Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію
Переваги нашої роботи
![Коррекционный центр для детей с аутизмом](/images/002.jpg)
Інтегрований підхід
Висококваліфіковані спеціалісти
Широкий профіль спеціалізації
Індивідуальна стратегія корекції
Дистанційний супровід та навчання батьків
Інформаційна та психологічна підтримка батьків
Результати нашої роботи
Діма, 2.5 роки. Час роботи – 2 місяці.
![Image](/images/before.jpg)
Дитина до корекції:
-
Нерозмовний.
-
Польова поведінка (не взаємодіє з іграшками за їх функціональним призначенням).
-
Не реагує на взаємодію з дорослими.
![Image](/images/after.jpg)
Дитина після корекції:
-
Вимовляє короткі слова і повторює за дорослими.
- Виявляє інтерес до іграшок.
-
Виконує інструкції дорослого (дай, покажи, знайди…)
Відгуки батьків
![Коррекционный центр для детей с аутизмом](/images/reviews.jpg)
ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ
Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію
![Коррекционный центр для детей с аутизмом](/images/text.jpg)
Затримка мови у дитини, заняття для розвитку мови.
Важливо розуміти, що розвиток мови у дитини починається ще з перших місяців життя і проходить кілька етапів:
- Довербальний - спочатку з'являється гуління, дитина вимовляє різні звуки. Потім починається белькіт у формі звукосполучень. Після дитини намагається повторювати за дорослими, з'являються абриси слів та перші слова;
- вербальний – дитина вимовляє окремі слова, з'являються «бурмотання для себе», починає будувати речення;
- інтронізація мови - зовнішня мова переходить у внутрішню. Дитина починає мислити словами.
Батьки повинні звертати увагу на розвиток промови на ранніх етапах, чи є гуляння і лепет, чи відгукується на звернення, намагається вступити з дорослим у комунікацію. Якщо один із етапів випадає, вже в ранньому віці зверніться до фахівця.
Дитина не розмовляє? Логопедичні заняття для дітей віком від 2 років.
Основні типи порушення мови у дітей:
- порушення експресивної мови - дитина розуміє звернену мову, але сама сказати не може;
- порушення імприсивного мовлення - проблема сприйняття та розуміння мови.
Окремо можна виділити порушення мови при аутизмі. Бувають випадки, коли збережено імприсивне та експресивне мовлення, а дитина не говорить. Тоді ми можемо говорити про вербальний негативізм. Особливість при аутизмі, коли дитина не хоче говорити, а бажане може досягти невербально, часто це виявляється у деструктивній поведінці.
Заняття для розвитку мовлення.
Щоб правильно підібрати заняття з розвитку для дитини необхідно пройти діагностику. Фахівець визначає причину патології, роботу яких органічних структур порушено. І підбирає заняття, спрямовані на розвиток мови. Щоб дитина заговорила, необхідно проводити логопедичні заняття з дітьми, можна починати з 1,5 років, нейрокорекційні, щоб розвивалися мозкові відділи, які відповідають за мовлення та корекційні з педагогом. Такі послуги ви зможете отримати у корекційному центрі чи центрі розвитку мови.
Як навчити говорити аутиста.
Самостійно це дуже важко. Батькам необхідно самостійно шукати інформацію, джерела та рекомендації. При аутизмі порушено не лише мовлення, а й інші компоненти психічної діяльності, які потребують корекції.
Що потрібно робити, щоб допомогти немовлячій дитині заговорити?
- Розмовляйте з ним частіше, ставте питання, створюйте ситуації, де йому треба буде щось сказати.
- Почніть зі звуків та простих слів.
- Грайте з дитиною, називайте з нею все, що можна назвати, потім дайте можливість їй сказати самостійно.
- Танцюйте разом з дитиною, співайте пісеньки і розповідайте віршики. Робіть разом з дитиною, просіть, щоб вона повторювала за вами рухи, а потім і слова.
- Створюйте ситуації, де дитина буде виконувати ваші прохання (дай, поклади, кинь, збери).
Вірте у вашу дитину, любите її і дайте їй зрозуміти наскільки вона цінна для вас. І все у вас вийде.