Стратегії запуску та розвитку мови

Логопедична діагностика

Дослідження актуального стану розвитку мови дитини з подальшою розробкою програми корекційної роботи.

Логопедична гра

Проведення занять в ігровому форматі, що включає рухові ігри та організовані заняття, спрямовані на вимову перших звуків, слів та розширення словникового запасу.

Заняття з дефектологом

Ефективні заняття зі спеціалістом для запуску мови з нуля та розвитку правильної фразової мови.
Коррекционный центр для детей с аутизмом

Творчі заняття

Направлені на формування співробітництва, розуміння зверненого мовлення, вміння озвучувати прохання або відмову, поліпшення граматичної мови, підвищення мотивації говорити.

Формування навичок комунікації

Створення умов, де дитина навчатиметься вступати в діалог з дорослими та дітьми, ініціюватиме спілкування з максимальним використанням вербальної мови.

Навчання читанню та письму

Використовуються новаторські методики для навчання навичок писати і читати.

ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ

Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію

Переваги нашої роботи

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Інтегрований підхід

- для досягнення максимального результату ми використовуємо найефективніші та перевірені методи корекції.

Висококваліфіковані спеціалісти

– з Вашою дитиною працюють добре навчені та підготовлені фахівці.

Широкий профіль спеціалізації

– надаємо кваліфіковану допомогу дітям з РАС, ЗПР, ОНР, СДВГ.

Індивідуальна стратегія корекції

– кожній дитині розробляється індивідуальний план корекційної роботи на основі діагностики.

Дистанційний супровід та навчання батьків

– уможливлює навчання особливої дитини в домашніх умовах.

Інформаційна та психологічна підтримка батьків

– Ви отримуєте інформацію про особливості виховання, спілкування з дитиною, а також психологічну допомогу в кризові періоди.

Результати нашої роботи

Діма, 2.5 роки. Час роботи – 2 місяці.
Image

Дитина до корекції:

  • Нерозмовний.

  • Польова поведінка (не взаємодіє з іграшками за їх функціональним призначенням).

  • Не реагує на взаємодію з дорослими.

Image

Дитина після корекції:

  • Вимовляє короткі слова і повторює за дорослими.

  • Виявляє інтерес до іграшок.
  • Виконує інструкції дорослого (дай, покажи, знайди…)

Відгуки батьків

Коррекционный центр для детей с аутизмом

ЗАПИСАТИСЯ НА КОНСУЛЬТАЦІЮ ДО ФАХІВЦЯ

Якщо у Вас є питання запишіться на консультацію

Коррекционный центр для детей с аутизмом

Затримка мови у дитини, заняття для розвитку мови.

Розвиток мови у дитини здається таким простим і природним процесом. Більшість розуміє, що розвивається, коли дитина говорить своє перше зрозуміле слово. І яка ж паніка починається у батьків, коли дитині вже 3 роки, а в неї ще немає цього першого слова. Або є, але воно одне чи два. У такому разі починаються хаотичні пошуки спеціаліста, який зможе допомогти. І допомога вже потрібна в терміновому порядку.

Важливо розуміти, що розвиток мови у дитини починається ще з перших місяців життя і проходить кілька етапів:
    Довербальний - спочатку з'являється гуління, дитина вимовляє різні звуки. Потім починається белькіт у формі звукосполучень. Після дитини намагається повторювати за дорослими, з'являються абриси слів та перші слова;
  • вербальний – дитина вимовляє окремі слова, з'являються «бурмотання для себе», починає будувати речення;
  • інтронізація мови - зовнішня мова переходить у внутрішню. Дитина починає мислити словами.

Батьки повинні звертати увагу на розвиток промови на ранніх етапах, чи є гуляння і лепет, чи відгукується на звернення, намагається вступити з дорослим у комунікацію. Якщо один із етапів випадає, вже в ранньому віці зверніться до фахівця.

Дитина не розмовляє? Логопедичні заняття для дітей віком від 2 років.

Якщо ви зіткнулися з ситуацією, що ваша дитина не говорить або мова розвинена недостатньо, в першу чергу потрібно зрозуміти причину і які компоненти мови порушені.

Основні типи порушення мови у дітей:
  • порушення експресивної мови - дитина розуміє звернену мову, але сама сказати не може;
  • порушення імприсивного мовлення - проблема сприйняття та розуміння мови.

Окремо можна виділити порушення мови при аутизмі. Бувають випадки, коли збережено імприсивне та експресивне мовлення, а дитина не говорить. Тоді ми можемо говорити про вербальний негативізм. Особливість при аутизмі, коли дитина не хоче говорити, а бажане може досягти невербально, часто це виявляється у деструктивній поведінці.

Заняття для розвитку мовлення.

Щоб правильно підібрати заняття з розвитку для дитини необхідно пройти діагностику. Фахівець визначає причину патології, роботу яких органічних структур порушено. І підбирає заняття, спрямовані на розвиток мови. Щоб дитина заговорила, необхідно проводити логопедичні заняття з дітьми, можна починати з 1,5 років, нейрокорекційні, щоб розвивалися мозкові відділи, які відповідають за мовлення та корекційні з педагогом. Такі послуги ви зможете отримати у корекційному центрі чи центрі розвитку мови. 

Як навчити говорити аутиста.

Самостійно це дуже важко. Батькам необхідно самостійно шукати інформацію, джерела та рекомендації. При аутизмі порушено не лише мовлення, а й інші компоненти психічної діяльності, які потребують корекції.

Що потрібно робити, щоб допомогти немовлячій дитині заговорити?

  • Розмовляйте з ним частіше, ставте питання, створюйте ситуації, де йому треба буде щось сказати.
  • Почніть зі звуків та простих слів.
  • Грайте з дитиною, називайте з нею все, що можна назвати, потім дайте можливість їй сказати самостійно.
  • Танцюйте разом з дитиною, співайте пісеньки і розповідайте віршики. Робіть разом з дитиною, просіть, щоб вона повторювала за вами рухи, а потім і слова.
  • Створюйте ситуації, де дитина буде виконувати ваші прохання (дай, поклади, кинь, збери).

Вірте у вашу дитину, любите її і дайте їй зрозуміти наскільки вона цінна для вас. І все у вас вийде.